Ondernemen in tijden van het coronavirus

Het coronavirus (of COVID-19) heeft de wereld op z'n kop gezet. We snappen goed dat jij als ondernemer je afvraagt hoe je nu verder moet. We helpen je daarom graag om in deze moeilijke tijden jouw conversies zo stabiel mogelijk te houden. We hebben meerdere soorten content beschikbaar vol met handige tips en informatie over de inzet van (online) marketing voor jouw website tijdens de crisistijd. Want het mag dan nu misschien wel wat rustiger zijn, maar dat betekent niet dat je stil hoeft te zitten! Wil je meer weten over hoe wij jou kunnen helpen? Neem dan gerust contact op via het formulier hiernaast. 

Bekijk onze beschikbare content

Een cadeautje! Van ons, voor jou!

blog

 

Blog

6 tips waar je je op kunt focussen in tijden van crisis. 

 

LEES BLOG

kansen voor webshops in tijden van crisis 1

 

Voor webshop eigenaren

Welke kansen zijn er voor webshops in tijden van crisis?

 

DOWNLOAD WHITEPAPER

kansen voor website in tijden van crisis

 

Voor website eigenaren

Welke kansen zijn er voor websites in tijden van crisis?

 

DOWNLOAD WHITEPAPER

FAQ

Het bezuinigen op marketingkosten is een veelgehoorde oplossing van bedrijven in crisistijd. Maar dat is juist niet verstandig. Het levert op korte termijn een besparing op, maar kan op de lange termijn juist geld kosten. Want als je nu stopt met het onderhouden van je website en online marketing activiteiten, moet je dat allemaal weer inhalen op het moment dat je wel weer wilt investeren in je marketing. 

Ja! Een afspraak maken kan nog steeds gewoon via ons contactformulier of door te bellen naar 0546 57 88 88. Wij werken op dit moment allemaal vanuit huis, maar dat betekent niet dat onze afspraken niet door kunnen gaan. Al onze afspraken vinden op dit moment digitaal plaats, bijvoorbeeld via de telefoon of middels beeldbellen. Dus heb je een vraag? Aarzel dan niet om gewoon contact met ons op te nemen! 

Juist in tijden van crisis is het belangrijk om transparant te zijn en goed te communiceren met je klanten. Maar hoe hou je je klanten op de hoogte? De beste manier verschilt per bedrijf, want elke doelgroep is ander. Maar veel gebruikte manieren zijn via e-mailmarketing en social media. Wil je weten wat wij adviseren voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op. 

Jouw bedrijf laten groeien?

Vraag nu een gratis quickscan aan en wij nemen jouw bedrijf onder de loep!