Doe wat liefs voor je klanten met Valentijnsdag!

Over twee weken staat Valentijnsdag weer voor de deur. Natuurlijk is dit hét moment om de liefde te verklaren aan die ene speciale persoon, maar je kunt ook je klanten wat extra aandacht geven. Hoe? Dat vertellen we je in deze blog.

Wees attent

Laat je klanten weten dat je aan ze denkt en ze waardeert. Dit kan natuurlijk via e-mail, maar het is nog veel leuker om een kaart te sturen! Zo doe je net even wat meer voor je klanten en val je sneller op. En als je deze kaart personaliseert dan geeft dat nog meer blijk van je waardering aan je klant. Zo laat je zien dat zij voor jou niet een nummer zijn, maar ook echt een naam hebben.

Bied iets extra’s

Met Valentijnsdag geef je natuurlijk ook cadeautjes. Dit kan door middel van een speciale actiecode voor korting op de kaart, of bijvoorbeeld een waardebon voor wat lekkers. Het hoeft niet groot te zijn, met een klein gebaar kom je vaak al heel ver. Zo worden jouw klanten blij verrast en bouw je een betere relatie met hen op.

Wees origineel

Bijna alles is al eens gedaan, maar het één net wat vaker dan het ander. Zorg er daarom voor dat je iets doet wat je klanten niet snel zullen vergeten. Dit kan bijvoorbeeld door een persoonlijke tekst te schrijven, door unieke vormgeving van de kaart of door een origineel cadeautje.

Wil je wel graag een kaart sturen maar heb je nog geen idee wat je precies wilt? Of wil je iets anders creatiefs voor je klanten doen? Wij denken graag met je mee! Neem contact met ons op.

Hulp nodig?

Stuur ons een bericht of bel ons! Wij vertellen je graag wat we voor je kunnen doen.