Wessels schoonmaak

Compleet nieuwe huisstijl

Vraag van de klant:

Wij willen graag een nieuwe, frisse uitstraling voor ons bedrijf.

Logo restyle

Voor het vernieuwen van het logo was het belangrijk dat het logo herkenbaar bleef.

We hebben gekozen voor een lichte, frisse variant van de kleuren van het oude logo om zo een modern, nieuw logo te creëren. Doordat de kleuren niet compleet anders zijn, blijft Wessels Schoonmaakdiensten herkenbaar. In het beeldmerk zijn poetsbewegingen zichtbaar. De rondingen in het logo zijn ook doorgevoerd in het lettertype. Wat betreft de typografie is er gekozen voor een strak lettertype, om zo een zakelijk en modern uiterlijk te creëren.

Overige uitingen

Bij een nieuw logo hoort uiteraard een complete nieuwe huisstijl. Dit moet doorgevoerd worden op alle uitingen. Denk hierbij aan briefpapier, visitekaartjes, enveloppen, mappen maar ook aan pandbelettering, bedrijfswagens, website en social media.

Communicatieplan

Uiteraard blijft het niet bij alleen een nieuw logo en alles in een nieuw jasje. Voor Wessels hebben we ook een communicatieplan geschreven. Hierin geven wij advies hoe Wessels Schoonmaakdiensten zich het beste kan presenteren op verschillende kanalen zowel online als offline en op welke manier de de doelgroep het beste kunnen aanspreken. Ook is er advies gegeven op het gebied van beeldgebruik.